chessmen روسیه خبر کاریکاتور

chessmen: روسیه خبر کاریکاتور

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار حوادث ترفندهای غیراخلاقی جهت اغفال دختران جوان

    مردی که به بهانه کار تحقیقاتی اقدام به فریب و ترساندن دختران جوان می‌کرد، با شکایت یکی از دختران دانشجو به دام افتاد. 

    ترفندهای غیراخلاقی جهت اغفال دختران جوان

    عبارات مهم : پرونده

    مردی که به بهانه کار تحقیقاتی اقدام به فریب و ترساندن دختران جوان می کرد، با شکایت یکی از دختران دانشجو به دام افتاد.

    به گزارش شرق بعد از دستگیری این مرد که بیش از ۵۰ سال دارد، منزل اش مورد بررسی قرار داده شد و اسناد و مدارکی دال بر دیگر جرائم او نیز به دست آمد.

    دهقانی دادیار در غیاب بازپرس شعبه ۶ دادسرای ارشاد پایتخت کشور عزیزمان ایران با اعلام خبر دستگیری این مرد که حدود ۵۷ سال دارد، به خبرنگار ما گفت: این مرد با طرح این ادعا که نویسنده است و جهت کتاب جدیدش به کار تحقیقی، نظرسنجی و مصاحبه نیاز دارد، اقدام به اغفال دختران جوان می کرد. او با چرب زبانی و اغفال دختران به این بهانه که شما جوان و خوش فکر هستی و باید با شما مصاحبه کنم، با آنها قرار حضوری می گذاشت و بعد با این حرف ها مانند من جای پدربزرگ شما هستم آنها را اغفال و بعد در ارتباط پیشروی می کرد تا جایی که کار به ارتباط جنسی می رسید.

    ترفندهای غیراخلاقی جهت اغفال دختران جوان

    به گفته این بازپرس دادسرای ارشاد در بعضی از موارد نیز قربانیان خود را در اماکن عمومی بسیار خلوت مثل کافه ها و قهوه منزل ها و در وقت هایی خاص که رفت وآمد در آنجا نبوده هست، مجبور به نوع خاصی از معاشرت جنسی می کرد. دهقانی ادامه داد: با توجه به بررسی های انجام شده است زیاد قربانیان دختران جوانی هستند که زیر ۲۵ سال دارند؛ البته نباید فراموش شود که این آقا واقعا نویسنده بود و چند کتاب او نیز انتشار یافته هست. به هرحال او به شیوه های متفاوت روی ذهن قربانیان خود کار می کرد و بعد از جلب اعتماد آنها به مرور اهداف بی شرمانه و غیرانسانی خود را که در زمینه سوءاستفاده جنسی از این دختران بود، عملی می کرد. در مواردی هم که طعمه ها بعد از پی بردن به اهداف شیطانی این مرد از ادامه رابطه با او خودداری می کردند، او با ترساندن و ارعاب و بیان اینکه فیلم هایی را که تهیه کرده هست، به خانواده های آنها نشان می دهد آنها را مجبور به ادامه رابطه می کرد.

    این مقام قضائی افزود: با توجه به بیانات چند شاکی که جهت طرح شکایت مراجعه کرده اند، مشخص شده است متهم به این شیوه هم وقت از چند نفر از قربانیان خود سوءاستفاده می کرده است.

    مردی که به بهانه کار تحقیقاتی اقدام به فریب و ترساندن دختران جوان می‌کرد، با شکایت یکی از دختران دانشجو به دام افتاد. 

    به گفته دادیار جانشین دادسرای ارشاد در منزل این متهم فرم های جعلی صیغه نامه مربوط به هریک از قربانیان کشف شده است که شرعا و قانونا خلاف بوده هست، چون قربانیان قبلا ازدواج نکرده بودند و بدون اذن پدر نمی توانستند به عقد کسی دربیایند. علاوه بر آن حدود 20 خط تلفن و شش گوشی و یک دستگاه نوت بوک از این متهم به دست آمده است که روی نوت بوک ها حجم زیادی فیلم غیراخلاقی از هریک از قربانیانش به دست آمده است به نحوی که حجم فیلم های بعضی از قربانیان به 10 حلقه دی وی دی هم می رسد و با همین فیلم ها آنها را مجبور به ادامه ارتباط یا عملی کردن نقشه های شوم خود می کرد.

    این متهم حتی در مواردی قربانیان را مجبور به ترک تحصیل یا مرخصی موقتی از دانشگاه می کرد تا بتوانند زیاد در خدمت او باشند. با توجه به تحقیقات انجام شده است از قربانیان این فرد مشخص شده است زیاد آنها از خانواده های متمول و دارای خانواده ای با تحصیلات دانشگاهی بوده اند. این متهم با ترساندن آنها را گاهی مجبور می کرد به یک مغازه بروند و به نحوی با مغازه دار صحبت کنند که او جنبش شود. متهم از قربانیان می خواسته از این واکنش‌ها خود فیلم بگیرند و جهت او بفرستند یا هنگامی که سوار تاکسی می شوند، با لمس راننده او را وادار به تصویر العمل کنند. در یکی، دو مورد قربانیان که دیگر تحمل رفتارهای این مرد متجاوز را نداشته اند، قصد خودکشی داشته اند.

    در محتویات پرونده نیز پزشکی قانونی داشتن اختلال روانی جنبش پذیری این متهم را تأیید کرده است ولی میزان اختلالات او در حدی نیست که رافع مسئولیت کیفری او باشد. بازپرس پرونده نیز اعتقاد است او رفتاری جامعه ستیز و سابقه مسئله روانی دارد. علاوه بر این موارد متهم یک سابقه کیفری مشابه در اصفهان دارد که سال قبل به تحمل کیفر محکوم شده است هست. در آن پرونده نیز جرائم مشابهی انجام داده و چهار شاکی دارد و در پرونده اخیر هم حداقل شش قربانی شناسایی شده است است ولی حتی بعضی از قربانیان در پی تماس مقامات قضائی از وحشت آبرویشان حاضر به شکایت نشده اند.

    ترفندهای غیراخلاقی جهت اغفال دختران جوان

    به گفته بازپرس پرونده شاکیان احتمالی این مرد یا پرونده های دیگر اطمینان داشته باشند که حتی اگر به تنهایی در دادسرای ارشاد حاضر شوند، به شکایت آنها پیگیری خواهد شد و با توجه به قید رعایت حریم شخصی ضرورتی جهت حضور والدین ارزش وجود ندارد.

    این متهم درحال حاضر با اتهامات صدمه عمدی، تشویق به فساد و فحشا و تهیه فیلم مستهجن، ترساندن به انتشار فیلم های مستهجن روبه روست و جهت او یک قرار بازداشت موقت و یک قرار وثیقه صادر شده است که این قرارهاي صادره منتهی به بازداشت متهم شده است است.

    مردی که به بهانه کار تحقیقاتی اقدام به فریب و ترساندن دختران جوان می‌کرد، با شکایت یکی از دختران دانشجو به دام افتاد. 

    این بازپرس همچنین هشدار داد که دختران و خانواده ها فریب مشهوربودن یا نویسنده و بازیگر بودن افراد را نخورند چون این فرد چند کتاب چاپ شده است داشته و نامش هم در خبرگزاری ها قابل جست وجوست. از این رو خانواده ها باید جو اطمینانی را بین فرزندان ایجاد کنند که قبل از وقوع چنین روابطی از ماجرا مطلع شوند و بعد از صحبت با فرزندان خود اطلاعات کافی را در اختیار آنها بگذارند که چه خطرات و افرادی در کمین آنها هستند و حتی قبل از آشنایی کافی اجازه حضور فرزند خود به تنهایی را با فرد موردنظر در اماکن عمومی و مجوزدار ندهند و از فرزندان خود بخواهند به اماکن خلوتی که مجوز هم دارند، نروند و این کارها جنبه پیشگیرانه دارد.

    اما در صورت وقوع موارد مشابه اطمینان را به آنها می دهم که قانون طرف آنها را خواهد گرفت؛ به هرحال در هر مرحله از ادامه آن جلوگیری شود، بهتر از پیشروی و ادامه آن هست؛ چون ممکن است صدمات معنوی و بدنی جبران ناپذیری را جهت قربانیان به همراه داشته باشد.

    ترفندهای غیراخلاقی جهت اغفال دختران جوان

    درحال حاضر قربانیان این پرونده به دستور بازپرس تحت درمان روان پزشکی قرار دارند تا بتوانند به زندگی عادی بازگردند.

    بازپرس دهقانی در آخر بار دیگر از سایر قربانیان این مرد یا حتی افراد دیگری که به خاطر انواعی از نگرانی ها جهت شکایت مراجعه نکرده اند، درخواست کرد در نخستین وقت به دادسرای ارشاد مراجعه کنند و مطمئن باشند رعایت حال و شرایط خاص آنها خواهد شد و قانون هم این امکان را در نظر گرفته است چون با رسیدن سن آنها به بالاي 18 سال عنوان با حضور قربانیان به عنوان شاکی به آسانی قابل پیگیری است و این اقدام قربانیان باعث ریشه کن شدن چنین افرادی خواهد شد و جنبه پیشگيرانه نیز می تواند داشته باشد چون این افراد با این تصور که قربانیان از وحشت آبرو شکایت نخواهند کرد، به آسانی و آزادانه به واکنش‌ها غیرانسانی و شرم آور خود ادامه می دهند.

    واژه های کلیدی: پرونده | دختران | خانواده | اخبار حوادث


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار