chessmen روسیه خبر کاریکاتور

chessmen: روسیه خبر کاریکاتور

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاست خارجی مواضع کشور عزیزمان ایران درچارچوب تعامل جهانی بیان می شود / قاسمی

    سخنگوی وزارت امورخارجه به سفر فرستادگان خاص مدیر جمهوری به کشورهای متفاوت اشاره کرد و گفت: کشور عزیزمان ایران با همه کشورهای دنیا تعامل دارد و این سفرها نشانی ا

    مواضع کشور عزیزمان ایران درچارچوب تعامل جهانی بیان می شود / قاسمی

    قاسمی: مواضع کشور عزیزمان ایران درچارچوب تعامل جهانی بیان می شود

    عبارات مهم : ایران

    سخنگوی وزارت امورخارجه به سفر فرستادگان خاص مدیر جمهوری به کشورهای متفاوت اشاره کرد و گفت: کشور عزیزمان ایران با همه کشورهای دنیا تعامل دارد و این سفرها نشانی از پویایی و تلاش جمهوری اسلامی جهت بیان نظر های خود و تلاش جهت احقاق حقوق ملت و کشور است.

    به گزارش ایرنا، بهرام قاسمی درخصوص سفر فرستادگان خاص مدیر جمهوری به نقاط متفاوت دنیا و تسلیم خبر روحانی به مقام های عالی این کشورها افزود: بعد از خروج غیرقانونی و خلاف موازین بین المللی دونالد ترامپ مدیر جمهوری آمریکا از معاهده چند جانبه برجام، جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران و به خصوص دستگاه دیپلماسی و وزیر امور خارجه تحرکات وسیعی را درخصوص آشکار کردن عدم اجرای تعهدات یک طرفه ایالات متحده در تماس با سایر دولت ها شروع کرد.

    وی تصریح کرد: بر همین اساس در ابتدا شخص وزیر امور خارجه سفری را به پکن، مسکو و سپس به بروکسل داشتند و در بروکسل با فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و سه وزیر خارجه کشورهای انگلستان، فرانسه و آلمان دیدار کردند.

    مواضع کشور عزیزمان ایران درچارچوب تعامل جهانی بیان می شود / قاسمی

    قاسمی ادامه داد: متعاقب آن اجلاس آخر سران شانگهای در چین که ریاست محترم جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران شرکت کرده بودند هم وقت مناسبی بود جهت اینکه در این خصوص با روسای جمهوری چین و روسیه مذاکرات مفصلی صورت گیرد.

    قاسمی یادآورشد: در پی این تلاش گسترده دیپلماتیک به وسیله دستگاه دیپلماسی کشورمان؛ مقرر شد خبر های مدیر جموری جهت همتایان ایشان در اقصی نقاط دنیا و دیگر کشورها ارسال و این کشورها از آخرین تحولات و مواضع جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران اطراف برجام آگاهی یابند.

    سخنگوی وزارت امورخارجه به سفر فرستادگان خاص مدیر جمهوری به کشورهای متفاوت اشاره کرد و گفت: کشور عزیزمان ایران با همه کشورهای دنیا تعامل دارد و این سفرها نشانی ا

    سخنگوی وزارت امورخارجه توضیح داد: به همین منظور تعیین شد جهت تعدادی از کشورها؛ خبر مدیر جمهوری به وسیله سفرای جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران به مقام های عالی این کشورها تسلیم شود و در عین حال تعدادی از مقام های کشورمان اعم از وزرا، معاونین وزارت خارجه و دیگر مقام های کشوری، خبر های پایتخت کشور عزیزمان ایران را به سایر کشورها انتقال یافته کنند.

    قاسمی ادامه داد: در این چارچوب می توان به سفر معصومه ابتکار معاون مدیر جمهوری در امور زنان و خانواده به مالزی و اندونزی، لعیا جنیدی معاون حقوقی مدیر جمهوری به هلند، رضا اردکانیان وزیر نیرو به ارمنستان و گرجستان، مرتضی سرمدی قائم مقام وزیر خارجه به ونزوئلا، کوبا، بولیوی و همچنین چند کشور آفریقایی از جمله اوگاندا، سفر یکی از معاونین وزیر خارجه به تونس، سفر غلامرضا انصاری معاون اقتصادی وزیر خارجه به برزیل و شیلی و دیگر مقام های وزارت خارجه به بعضی از کشورهای عربی منطقه اشاره کرد.

    وی تصریح کرد: همچنین تعداد دیگری از کشورها هستند که طی روزها و هفته های آینده فرستادگان خاص جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران به این کشورها سفر خواهند کرد.

    مواضع کشور عزیزمان ایران درچارچوب تعامل جهانی بیان می شود / قاسمی

    قاسمی همچنین راجع به سطح مذاکرات با کشورهای متفاوت نیز گفت: بدون تردید سطح مذاکرات با کشورهای متفاوت بر اساس شکل روابط، کیفیت، تاریخچه و تاثیر گذاری آنها در سطح بین المللی، شورای امنیت و نوع مناسبات در مورد این عنوان خاص می تواند تا حدی متفاوت باشد آیا که کشورها بر اساس اهمیت و جایگاه خود می توانند از اولویت زیاد یا کمتری جهت کشور عزیزمان ایران در انجام این مذاکرات متفاوت باشند و این امری بدیهی و کاملا روشن است.

    وی ادامه داد: بی شک کشورهایی مانند چین، روسیه، دیگر اعضای اروپایی شورای امنیت، آلمان و اتحادیه اروپا و بعضی کشورهای همسایه و پیرامونی و دیگرانی که از روابط خوب و مطلوب اقتصادی با کشور عزیزمان ایران برخوردار بوده اند به دلایل بسیار بدیهی از نقش بیشتری برخوردارند؛ بخصوص روسیه که با توجه به نوع همکاری های مهم سالیان اخیر در جهت ایجاد ثبات و امنیت و مبارزه با تروریسم در منطقه و پیوندهای تاریخی و همسایگان از جایگاه خاصی بهره مند است.

    سخنگوی وزارت امورخارجه به سفر فرستادگان خاص مدیر جمهوری به کشورهای متفاوت اشاره کرد و گفت: کشور عزیزمان ایران با همه کشورهای دنیا تعامل دارد و این سفرها نشانی ا

    سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: ولی آنچه در برهه کنونی مهم است ابلاغ خبر ریاست محترم جمهوری به تعداد بسیاری از کشورهای دنیا و بیان اقدام های غیرقانونی و هنجار شکنانه مدیر جمهوری آمریکا محسوب می شود.

    وی تصریح کرد: این سفرها و اقدام بایسته و جایگزین دیپلماتیک کشور عزیزمان ایران در یک فرایند و اجماع کلی در کشور و بر اساس یک تقسیم کار جمعی و همه جانبه و با یک نشانه و در یک چارچوب کاملا روشن و برنامه ریزی شده است صورت می گیرد و آنانی که در بعضی رسانه های غربی تلاش دارند با مقایسه این سفرهای فرستادگان خاص و کشورهای مقصد و نشانه گفت وگو به تحلیل های غلط و شیطنت ها و دروغ پردازی و القا بعضی آرزوها و خواب های دیروز و امروز و فردای خود که هرگز تعبیر نشده و نخواهد شد؛ متوسل شوند باز هم دچار یک خطای فاحش راهبردی و اساسی دیگر خواهند شد.

    مواضع کشور عزیزمان ایران درچارچوب تعامل جهانی بیان می شود / قاسمی

    سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین به روابط خاص کشور عزیزمان ایران با بعضی از همسایگان خود از جمله روسیه اشاره کرد و افزود: به هر حال ما با بعضی از کشورها از جمله مسکو روابط خاص ای داریم؛ ما با روسیه به عنوان یک کشور همسایه و قدرت منطقه طی سالیان اخیر درخصوص همکاری های خوب منطقه ای، مبارزه با تروریسم و کمک به امنیت منطقه تلاش های وسیعی داشته ایم و در همین چارچوب قرار بود تا علی اکبر ولایتی مشاور رهبر انقلاب در امور بین الملل با سفر به این کشور خبر و مواضع عالی مقام های جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران را به مسکو و متعاقبا به پکن انتقال یافته کنند.

    قاسمی راجع به دیدار مهم ولایتی با ولادیمیر پوتین نیز تصریح کرد: مشاور رهبر انقلاب در امور بین الملل که روز گذشته (چهارشنبه) وارد مسکو شده است است امروز (پنجشنبه) با مدیر جمهوری روسیه ملاقات و خبر های رهبر معظم انقلاب و مدیر جمهوری را با وی مطرح خواهد کرد. همچنین در این دیدار علاوه بر مساله برجام عنوان های راهبردی و مهم دیگری داریم که در این تبادل افکار و اندیشه با آنها مطرح و شنوای نظر های آنان خواهیم بود.

    وی به اهداف دیپلماتیک این سفرها اشاره کرد و توضیح داد: تمامی این تلاش ها در ادامه سیاست تعامل زیاد و بهتر جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران با دنیا صورت می گیرد و این اقدام؛ یک ابتکار دیپلماتیک از سوی دستگاه دیپلماسی کشور است که با توافق تمامی مقام های عالی کشور در جهت تبیین آخرین مواضع کشور عزیزمان ایران بعد از خروج آمریکا از برجام صورت پذیرفت و تمامی هیات ها و فرستادگان عالیرتبه اعزامی به دیگر پایتخت های دنیا در یک مسیر و جهت، مواضع بحق کشور عزیزمان ایران را تبیین کرده و خواهند کرد.

    قاسمی گفت که همه این تماس ها و دیدارها در جهت ایجاد یک همفکری و تفاهم زیاد و درک متقابل و تشریح و تبادل آرا و افکار در شرایط کنونی است و بی شک علیه هیچ کشور دیگری نیست.

    سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: ما تلاش می کنیم در این دیدارها آثار خطرناک و غیرقابل محاسبه و غیرقانونی و تصمیم یک جانبه ایالات متحده را جهت دیگران تشریح کنیم؛ اگر چه دنیا بعد از این اقدام نابخردانه واشنگتن یک صدا این واکنش‌ها را مورد نقد و انتقاد قرار داده و با توجه به گزارش های آژانس و واکنش‌ها ایران، همگان بر ادامه و رعایت انجام تعهدات پایتخت کشور عزیزمان ایران به تمامی موازین مورد توافق تصریح کردند.

    قاسمی تاکید کرد: لذا باید همه این سفرها را نشانی از پویایی و تلاش جمهوری اسلامی جهت بیان نظر های خود و تلاش جهت احقاق حقوق ملت کشور عزیزمان ایران و بیان آخرین مواضع کشورمان اطراف برجام تلقی کرد.

    سخنگوی وزارت امورخارجه در آخر به نشست روز جمعه گذشته کمیسیون یکسان برجام در سطح وزرا در وین اشاره کرد و افزود: در این نشست آخرین تحولات و پرسشها مربوط به چگونگی همکاری های اقتصادی اتحادیه اروپا، چین و روسیه بعد از خروج آمریکا از برجام مورد برررسی قرار داده شد که هنوز مذاکرات کارشناسی بعد از این اجلاس ادامه دارد.

    وی تصریح کرد: امیدوارم طرف اروپایی بتواند هرچه سریعتر با پیشنهادات منطقی و عملی خود در کنار بیان اراده سیاسی که تاکنون ارائه کرده است در جلب نظر جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران و ارائه گارانتی های مورد نیاز جهت استمرار برجام تلاش کند.

    واژه های کلیدی: ایران | اسلامی | کشورها | وزارت خارجه | کشورهای عربی | وزیر امور خارجه | وزیر خارجه کشور | وزارت امور خارجه


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار